Nimettömän hahmon alue

Alue pelaajien omille keskusteluille. Täällä voi esittää kysymyksiä pelistä ja sen säännöistä, peliajoista ja sen sellaisesta. Keskustelua voi käydä myös kaikesta peliin liittymättömästä.

Nimettömän hahmon alue

ViestiKirjoittaja Kronus » 24.11.2009 11:56

Laitoin tuonne uuden alueen vastaanottamaan Hannan hahmoa. Muuten sille ei olisi mitään sopivaa paikkaa...

Alueen voi möyhemmin nimetä uudelleen, kun hahmon nimi on tiedossa. Tai voi luoda uuden ja siirtää jutut sinne.

Noin niinku periaatteessa tommonen alua tarvittais "kaikille uusille hahmoille". Jos vaikka Ernokin lähtis mukaan niin olis paikka missä senkin hahmo vois odottaa omaa aluettaan.
"The generation of random numbers is too important to be left to chance."
-Robert R. Coveyou
Avatar
Kronus
 
Viestit: 327
Liittynyt: 19.11.2009 12:57

Re: Nimettömän hahmon alue

ViestiKirjoittaja kardinaali » 24.11.2009 12:26

Joo, tää on hyvä idea! :)
Kuva
Avatar
kardinaali
 
Viestit: 502
Liittynyt: 19.11.2009 12:34

Re: Nimettömän hahmon alue

ViestiKirjoittaja Anyra » 26.11.2009 20:58

Nyt sillä on nimi: Sorella Scalzi. Ikävä kyllä mulla ei ole sille aivan vielä statistiikkaa, koska en tiedä, minne olen hukannut skannaamani Vampiren hahmolomakkeen. Minkä lisäksi minulla ei myöskään ole peruskirjaa mukana, joten joudun vähän tekemään juttuja ulkomuistista ja netistä löytyvien tietojen perusteella.
Avatar
Anyra
 
Viestit: 37
Liittynyt: 26.11.2009 16:09

Re: Nimettömän hahmon alue

ViestiKirjoittaja kardinaali » 27.11.2009 11:41

Tässä statsitusta avuksi:

attributes: 3/5/7

abilities: 5/9/13

backgrounds: 5 (allies, generation, influence, contacts, retainers, resources, fame, mentor, status, herd, haven)

diciplines: 4 (POIKKEUS PERUSSÄÄNTÖIHIN!) (ja Torrenhan oli auspex, presence, celerity)

virtues: 7

humanity: conscience + self-control

willpower: courage

freebies: 15 (atributes 5, abilities 2, backgrounds 1, humanity 1, wp 1, virtues 2, diciplines 7)
Kuva
Avatar
kardinaali
 
Viestit: 502
Liittynyt: 19.11.2009 12:34


Paluu OOC alue

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron