Puhelu Kiriniltä, torsrtaina 26.09.1949

Sorellan oma nurkka

Puhelu Kiriniltä, torsrtaina 26.09.1949

ViestiKirjoittaja Kronus » 04.12.2009 13:39

Kirin maksoi kuskille ja astui ulos taksista Minskyn varieteen kohdalla. Hän maksoi myös sisäänpääsyn ja astui sisään sanomalehti kainalossaan.

Aula oli laadukkaan näköinen, mutta verholla erotettu varsinaisesta salista, mikä vaimensi myös variteen äänet. Aulassa oli narikka, jota hoiti musta mies univormussa, kivinen lattia joka kopisi askelten alla, ja nurkassa seinään kiinnitetty maksullinen puhelin. Kirin nyökkäsi tervehdykseksi narikanpitäjälle ja ojensi tälle hattunsa. Sitten hän avasi lehden ja meni puhelimen luo etsimään tarvitsemaansa tietoa.

Aikansa tutkittuaan Kirin nosti luurin korvalleen, syötti koneistoon muutaman lantin ja puraisi virnistäen huultaan. Hän pyöritti Sorellan numeron.

"Hei! Minä täällä. Hyvää kuuluu, mitäs sinne? Kuule, huomenna on näytös yhdeksältä. Jep. Haenko sinut kahdeksalta? Luulen että saan auton lainaan."

Kirin koitti kuulostaa luonnolliselta, vaikka samalla hymyili omaa viekkauttaan. Hän koitti itse tarkkailla Sorellan puheen luonnollisuutta. Oli varsin mahdollista, että Sorella arvasi, kenties alitajuisesti, mistä puhelu tuli. Se ei silti ollut Kirinille oleellista, vaan se, vaikuttiko puhelin, josta hän soitti, Sorellaan.
"The generation of random numbers is too important to be left to chance."
-Robert R. Coveyou
Avatar
Kronus
 
Viestit: 327
Liittynyt: 19.11.2009 12:57

Re: Puhelu Kiriniltä, torsrtaina 26.09.1949

ViestiKirjoittaja Anyra » 04.12.2009 19:52

Sorella oli vasta ehtinyt kotiin ja aloittanut muistiinpanojensa etsimisen, kun puhelin soi.

"Scalzi," Sorella vastasi nostaessaan luurin. "Ai, sinä. Ehdin vasta kotiin. Taksikuskisi on täytynyt ajaa reippaammin kuin omani. Näytös on yhdeksältä? Sopii hyvin. Kahdeksalta käy minulle. Näemme siis huomenna."

Heti kuullessaan Kirinin äänen puhelimen toisesta päästä Sorella siirsi puolet huomiostaan kalenteriinsa ja vilkuili lähimmälle viikolle sopimiaan tapaamisia. Seuraavalle illalle ei ollut mitään sovittuna, joten Mystique ei joutuisi todennäköisesti pettämään asiakkaiden odotuksia, ellei jotain täysin odottamatonta tapahtuisi. Kirinin pitäessä vähän pidemmän tauon Sorellasta tuntui kuin häneltä olisi jäänyt jotakin tajuamatta, mutta hän arveli, että asiaa voisi kysyä seuraavana päivänä, kun he kuitenkin tapaisivat uudelleen.
Avatar
Anyra
 
Viestit: 37
Liittynyt: 26.11.2009 16:09


Paluu Sorella Scalzi

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron