Ihmiset muuttavat - kasvaako foorumin merkitys?

Paikka kaikelle viralliselle sekä peleihin liittymättömälle keskustelulle.

Ihmiset muuttavat - kasvaako foorumin merkitys?

ViestiKirjoittaja kardinaali » 17.06.2010 14:58

Nythän täällä on hiljaista. Johtunee siitä, että asiat voidaan sopia kasvotustenkin. Netin välityksellä voidaan kuitenkin pitää yhteyttä kaukana asuviin kavereihin. Eihän tänne Tampereelle kohta jää enää ketään, kun meidänkin perhe nyt sitten taitaa muuttaa syssymmällä (elokuu/syyskuu).

Anyra lähtee takaisin Englantiin syksyllä, Yukiko lähtee Japaniin (keväällä?) ja Kronus ja Kardinaali, vaikka Suomessa pysyvätkin, lähtevät itään. Meidän visiittimme kestää kolmisen vuotta, ellei tykästytä liikaa Joensuuhun ;) (kuka vois tietää?). Aika varmasti kyllä suunnataan takaisin Manseen, täällä on kuitenkin kaverit (onko?), sukulaiset (miinusta...), työpaikkoja (mut ei mulle?) ja tuttu ympäristö (vielä muutaman vuoden päästäkinkö?).

Mutta joka tapauksessa, tämä foorumi voisi tarjota hyvän portaalin "koti-ikävään" ja pelailuun netin välityksellä.
Kuva
Avatar
kardinaali
 
Viestit: 503
Liittynyt: 19.11.2009 12:34

Re: Ihmiset muuttavat - kasvaako foorumin merkitys?

ViestiKirjoittaja yukiko » 21.06.2010 16:47

Mitämitä? te ootte muuttamassa? Töiden perässä? Milloin muutatte? Niin ja minäkin tosiaan lähden pois vajaaksi vuodeksi ens keväänä sinne Japaniin.
yukiko
 
Viestit: 10
Liittynyt: 06.06.2010 08:00

Re: Ihmiset muuttavat - kasvaako foorumin merkitys?

ViestiKirjoittaja kardinaali » 21.06.2010 17:02

Itseasiassa ollaan muuttamassa opiskelun perässä :roll: Mä tietysti jatkan myös töissä. Etätyöt on siitä hyviä, että niitä voi tehdä missä kaupungissa tahansa. Asunto pitäisi saada viimeistään 1.9. jotta voin heti aloittaa yliopistossa (orientaatioviikko alkaa silloin).

Oon aika innoissani: Olen jälleen fuksi! :D Ja muutaman vuoden päästä olen teologi :mrgreen:
Kuva
Avatar
kardinaali
 
Viestit: 503
Liittynyt: 19.11.2009 12:34

Re: Ihmiset muuttavat - kasvaako foorumin merkitys?

ViestiKirjoittaja yukiko » 28.06.2010 14:29

onneks olkoon :) En tiennytkään, että hait opiskelemaan. Jatkatko vielä töitä täydellä höyryllä, vai osa-aikaisesti?
yukiko
 
Viestit: 10
Liittynyt: 06.06.2010 08:00

Re: Ihmiset muuttavat - kasvaako foorumin merkitys?

ViestiKirjoittaja kardinaali » 29.06.2010 09:59

Jatkan alkuun ainakin täysipäiväisesti, mutta voi olla, että pitää himmata jossain vaiheessa. Nykyään opiskeluaika on kuitenkin rajattu. Onneksi voi välillä ottaa "vapaata" ilmoittautumalla poissaolevaksi (tosin sit menettää opiskelijaetuudet...). Suunnitelma kyllä on aika äkkiä lukea kandi, jotta pääisisi uuden alan hommiin. Siitä pystyy sitten helpommin jatkamaan maisterin, kun ei tarvi ajatella muita töitä. (Ok, mun nykyinen työ ei oikein nappaa... Onhan se tavallaan mukavaa, mutta itse työympäristö ei ole kovin inspiroiva).
Kuva
Avatar
kardinaali
 
Viestit: 503
Liittynyt: 19.11.2009 12:34

Re: Ihmiset muuttavat - kasvaako foorumin merkitys?

ViestiKirjoittaja kardinaali » 05.07.2010 10:05

Nonni, ny o Viikinsaaressa käyty ja kamppaniat pelattu nääs loppuun.
Hauskaa oli, kiitos siitä osallistuneille! Ja erityisesti pj:lle tietysti, kun kunnialla meni taas yksi kamppis hautuumaalle. Se on jo saavutus, että saadaan ne kamppikset loppuun asti...

Enää ei sitten varmaan Tampereen tantereella pelailla ryhmäkamppiksia, ainakaan muutamaan vuoteen :cry: Ihan oikeesti tulee tippa linssiin, mutta sellaista se elämä on.
Kuva
Avatar
kardinaali
 
Viestit: 503
Liittynyt: 19.11.2009 12:34

Re: Ihmiset muuttavat - kasvaako foorumin merkitys?

ViestiKirjoittaja kardinaali » 05.08.2010 11:30

Terveiset Joensuusta!

Saavuimme perille maanantaina iltapäivällä ja illalla oltiin kannettu kamat sisään. Vasta tänään kämppä näytti herätessä kodilta, mutta nyt ei sitten olekaan enää mitään hommaa. Pidetään rapujuhlat illalla :) Paikkoja kolottaa, mutta tapaturmilta vältyttiin.

Kaupunki on viihtyisän oloinen ja ihmiset mukavia, tosin niiden puhetta on vaikea ymmärtää :shock: Tori on tosi mahtis ja täällä on upeita puistoja ja leikkipuistoja joihin ollaan jo salaa yöllä tutustuttu (kun lapset on jo kodeissaan). Ihan yliopiston takaa levittäytyy iso mäntymetsä, jossa ollaan lenkkeilty Neron kanssa.
Kuva
Avatar
kardinaali
 
Viestit: 503
Liittynyt: 19.11.2009 12:34

Re: Ihmiset muuttavat - kasvaako foorumin merkitys?

ViestiKirjoittaja kardinaali » 12.09.2013 10:56

Niin se aika menee. Ei siitä ole kuin muutama vuosi kun muutimme tänne Joensuuhun, ja vaikka mitä on ehtinyt tapahtua. Asuntoakin on kerran vaihdettu. Mutta ensi keväänä (1.4.) muutamme takaisin kotikulmille Tampereelle :)

Toisaalta tuntuu haikealta jättää Joensuu ja toisaalta olen malttamaton pääsemään takaisin Tampereelle. Ristiriitaisissa tunteissa siis lähtöä valmistellaan. Tänne itään tulimme laittamaan elämämme takaisin raiteilleen ja se onnistui. Mukana kotikulmille tulee yksi uusi perheenjäsen <3 ja maisterinpaperit.

Tavoite saavutettu ;)
Kuva
Avatar
kardinaali
 
Viestit: 503
Liittynyt: 19.11.2009 12:34

Re: Ihmiset muuttavat - kasvaako foorumin merkitys?

ViestiKirjoittaja Thaddeus Tripp » 20.09.2013 16:46

Hienoja uutisia! Toivottavasti kuviot menevät sulavasti Tampereella, ja tervetuloa takaisin!

Sitä ehtii tietysti kertyä uudet kuviot aina kun muuttaa jonnekin pidemmäksi aikaa...
Avatar
Thaddeus Tripp
 
Viestit: 79
Liittynyt: 17.10.2010 15:29

Re: Ihmiset muuttavat - kasvaako foorumin merkitys?

ViestiKirjoittaja kardinaali » 04.11.2013 12:13

Juralla jatkuu työt normaalisti Tampereella, toimisto vain vaihtuu. Minä jatkan hoitovapaalla vielä elokuuhun asti, ellei pala hihat kotona olemiseen. Kyllähän se muutto aina jännittää silti. Toasilta tarjosivat meille asuntoa Kalevan Nuolesta (74neliötä), mutta alkaen 1.12. :( Kyllä harmitti kun ei voinut ottaa sitä vastaan. Olisi ollut meinaan hieno asunto ja halpa vuokra. No, uutta hakemusta kehiin...
Kuva
Avatar
kardinaali
 
Viestit: 503
Liittynyt: 19.11.2009 12:34

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu & admin-ilmoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron