Vuodenvaihteen pyhät?

Paikka kaikelle viralliselle sekä peleihin liittymättömälle keskustelulle.

Vuodenvaihteen pyhät?

ViestiKirjoittaja Thaddeus Tripp » 30.11.2010 03:14

Millaisia suunnitelmia löytyy? Omat kortit on jo käännetty siihen malliin, että joulu- ja väliviikoksi on töitä. Joulu mennee kotona ja uusivuosi perhetuttujen seurassa.

Vaan mites muut päivät?
Avatar
Thaddeus Tripp
 
Viestit: 79
Liittynyt: 17.10.2010 15:29

Re: Vuodenvaihteen pyhät?

ViestiKirjoittaja kardinaali » 02.12.2010 12:24

Me olemme täällä idässä koko "lomat". Lomaahan siis ei ole Juralla yhtään, kun sillä ei vielä ole kertynyt vapaapäiviä ja joulun pyhät menee viikonlopulle. No, aatto tietysti on vapaa. Mulla on lomaa joulun jälkeinen maanantai ja tiistai, sitten taas töihin. Yliopistolla loma kestää pitkälle tammikuuhun, mikä tietty helpottaa.

Minä olin haaveillut Uudesta Vuodesta kaveriporukassa, mutta ilmeisesti me painellaan täällä Joensuussa baariin... Ei olla muuten koskaan otettu Uutta Vuotta vastaan ulkona! Tietty tänne saa tulla juhlimaan jos huvittaa ;) Me ei matkusteta pääasiassa siitä syystä, että ei ole paikkaa jonne saisi koiran. Pieni mahku olisi kyllä sellainen, että voitaisiin yöpyä Atalassa ja Nero olisi mukana (jos mun porukat lähtee maalle). Mutta sitten taas ongelmat on aikataulut, eli uuden vuoden aattohan on työpäivä... mälsää, silloin ei vielä voi matkustaa.

Ovet on täällä aina avoinna, jos teitä huvittaa matkustaa :) Olenko ainoa, joka aina näin joulun tullen alkaa haaveilla niistä teiniajan yö-Cthulhuista? Tai muista yöpeleistä? Se oli siihen aikaan osa joulua...
Kuva
Avatar
kardinaali
 
Viestit: 502
Liittynyt: 19.11.2009 12:34

Re: Vuodenvaihteen pyhät?

ViestiKirjoittaja Kronus » 07.12.2010 19:17

Joo. Tuollaiset on kuviot.

Ei ole liian lyhyt aika edellsisestä visiitistä, että tänne saa toki tulla pistäytymään jos jaksaa/ehtii matkustaa.

Epäilen, että me ei lähdetä silti mihinkään, kun ei lomaa oikein ole. Jouluna ei viitsisi matkustaa ja uutena vuotena ei ehdi.
"The generation of random numbers is too important to be left to chance."
-Robert R. Coveyou
Avatar
Kronus
 
Viestit: 327
Liittynyt: 19.11.2009 12:57



Paluu Yleinen keskustelu & admin-ilmoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron