Devon Drake, farmaseutti

Kaikkea peleihin liittyvää (one-shotit, kamppisideat, hahmokonseptit...)

Devon Drake, farmaseutti

ViestiKirjoittaja Kronus » 01.04.2014 13:18

Kaikki muuttui yhdessä hetkessä, kun tajusin missä olin mennyt harhaan. Tajusin milloin olin menettänyt puhtaan luovuuteni, todellisen minäni, inspiraationi, hallintani. Se tapahtui, kun liityin teknokratiaan.

Minä olen farmaseutti. Minä tutkin, kehitän, testaan ja valmistan lääkkeitä. Progeniittorina minä kehitin BDNF-neurotrofiinista lääkkeen joka elvyttää synapseja postnataalisen neurogeneesin kautta. Toisin sanoen se parantaa alzheimerin taudin. Ja lisää muistikapasiteettia. Tutkimukseni julkaistiin, mutta lääkkeen käyttöönottovaiheessa ongelmat alkoivat. Teknokratia otti lääkkeen nopeasti käyttöön parantamaan agenttien muistia ja toimintakykyä, mutta levitys massojen käyttöön takkusi. Kun koitin selvittää tilannetta, minulle kerrottiin että lääke ei vastannut 'aikataulua'. Se tarkoittaa, että lääke oli liian edistyksellinen. Kun lääke sitten julkaistiin, aavistin pahaa. Epäilin että sitä oli heikennetty, joten hankin erän ja takaisinmallinsin sen.

Tulokset olivat kammottavia. Lääkettäni ei oltu heikennetty, vaan se oli muutettu täysin. Se ei ollut edes lääkettä, vaan pikemmin hitaasti tappavaa myrkkyä. Järkytyin, mutta samalla tajusin mitä oli tekeillä. Lääke oli julkaistu samanaikaiseti tutkimusken kanssa, joka koski altzheimerin riskin varhaista tunnistamista geneettisen seulonnan avulla. "Lääkettä" määrättiin varhaisena ehkäisevänä hoitona alzheimerin riskiryhmille. Kauhukseni tajusin suunnitelman kaiken takana. Teknokratian suunnitelmiin kuului dementian hävittäminen tappamalla sitä aiheuttavat geenit ihmisperimästä.

Ensin en voinut uskoa tätä. Olin raivoissani siitä kuinka vähän teknokratia arvosti ihmiselämää. Vielä enemmän oli raivoissani oman työni väärinkäytöstä. Uskomatonta, eikö? Mutta sitten tajusin olevan itse syyllinen. Olin myynyt puhtaan luovuuteni ja antanut valjastaa itseni sen koneiston käyttöön. Raivo alkoi väistyä ja uusi suunnitelma alkoi työntyä esiin, kirkkaana ja lahjomattomana. Päätin ottaa vapauteni takaisin. Louvuin mukavuudesta ja määrittelin itseni uudelleen omilla ehdoillani.

Teknokraattina olin ollut kuuliainen ja nöyrä, vaikka ihmisenä en sitä ollutkaan. Elin kehuilla ja kannustuksella, ja niitä meille suitsutettiin. Meille muistutettiin loputtomin tavoin, miten korvaamattomia olimme maailman tulevaisuudelle. Se hiveli egoa ja valjasti mielen. Mutta me olimme tärkeitä vain luovuutemme takia. Jos järjestelmä olisi voinut imeä luovuutemme meidän kuolleista ruhoistamme, se olisi tenhyt sen.

Suunnittelin kaiken huolella. Valmistin erän synteetistä skopolamiinia, joka hengitettynä aiheuttaa muistinmenetystä ja suggestiivisuutta. Hankin kaasunaamarin, aseen ja muut välineet. Iskin laboratorioon ilmanvaihdon kautta, levittämällä skopolamiinin sisäilmaan. Hoitelin vartijat ja muut työntekijät pois tieltäni. Osa jopa auttoi minua kantamaan, kun keräsin laitteita ja kemikaaleja uutta laboratoriotani varten. Sitten varastin oman tutkimukseni ja häivyin.
"The generation of random numbers is too important to be left to chance."
-Robert R. Coveyou
Avatar
Kronus
 
Viestit: 327
Liittynyt: 19.11.2009 12:57

Re: Devon Drake, farmaseutti

ViestiKirjoittaja Kronus » 07.04.2014 19:57

Scopolamine / Zombie Powder
(mind 2)
Jauhe, jonka voi puhaltaa uhrin kasvoille tai levittää sisäilmaan. Tekee uhrinsa sekavaksi ja alttiiksi suggestioille. Myöhemmin uhri ei muista mitä on tehnyt ja miksi.
Aineen voi myös konsentroida ja imeyttää paperiin, kuten käyntikorttiin, jolloin se toimii ihokosketuksesta.

Synthetic Sleep
(mind 3, time 1)
Lääkeaine, joka säännöstelee melatoniinituotantoa. Oikea annos tekee mahdoliseksi valvoa ja toimia virkeänä useita vuorokausia. Lääke ei estä nukkumasta, vaan saa potilaan vaipumaan hyvin lyhyisiin mikrounijaksoihin aina aktiivisten jaksojen välissä.

Bromo-Death Watch
(mind 3)
Vahva LSD-variantti, joka aiheuttaa voimakkaita hallusinaatioita, useimmiten ahdistavia. Tavallisesta tripistä poiketen käyttäjät tulevat keskinäisesti herkiksi ja kokevat vahvasti toistensa hallusinaatiot, muodostaen yhteisen hallusinaatiomaailman. Erityisen voimakastahtoinen käyttäjä pystyy luomaan ja häivyttämään hallusinaatioita, joiden armoille muut käyttäjät joutuvat, ja myös luotamaan toisten traumoja ja muistoja.

Awareness Enhancer
(mind 1, life 1)
tajuntaansa laajentamalla voi herkistää aistinsa vastaanottamaan ärsykkeitä laajemmasta spektristä. Tämä limakalvoilta imeytyvä jauhe antaa käyttäjälle kyvyn havaita yli-inhimillisen tarkasti kaikki ympärilläolijat ja hahmottaa heidän sijaintinsa vaikka silmät kiinni.

Dopamine
(mind 1)
Nenän kautta suoraan aivoihin imeytyvä synteettinen välittäjäaine kiihdyttää hetkellisesti aivotoimintaa. Stressitilanteessa tämä saa aikaan aivojen moninkertaisen toimintanopeuden ja pistää ajatuksen virtaamaan salamannopeasti. Lepotilassa aivojen lisäkapasiteetti taas vahvistaa muistiratoja, mikä mahdollistaa menneiden tapahtumien palauttamisen mieleen kristallinkirkkaina.
"The generation of random numbers is too important to be left to chance."
-Robert R. Coveyou
Avatar
Kronus
 
Viestit: 327
Liittynyt: 19.11.2009 12:57


Paluu Geneeristä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron