Hunter

Kaikkea peleihin liittyvää (one-shotit, kamppisideat, hahmokonseptit...)

Hunter

ViestiKirjoittaja Kronus » 28.02.2015 13:59

Kerään tähän vähän matskua ylös siitä mitä ideoitiin.

Asetelma:
Pikkukaupunki yhdysvaltojen eteläosassa 20-luvulla.
Tätä vähän jäätiin pohtimaan että olisiko sittenkin iso kaupunki parempi? Sinne mahtuu enemmän gangstereita ja salakapakoita yms. 20-luvun cthulhun juttuja.

Systeemi:
Hunter the Reckoning
Melko neutraali wod-mytologian suhteen (Hunteriin vähän kuuluu pakan sekoittaminen, ja että yliluonnollinen voi olla mitä vaan), eikä liian tuttu kenellekään.

Vaikutteet:
Millennium, X-files, Twin Peaks, Call of Cthulhu
Tätä voisi vähän tarkentaa, että mitä aspekteja näistä halutaan käyttää. Salaseurat nousi jo esiin. Uhkaako yliluonnollinen koko maailmaa, yksilöiden mielenterveyttä, vai ihmiskunnan sieluja?

Teemat ja tyyli:
Tuntematon yliluonnollinen ja sen tutkiminen. Hunter-hahmot eivät voi vältellä yliluonnollisen kohtaamista, koska äänet päässä ja hallusinaatiot eivät sitä salli.

Muuta:
Meistä molemmista olisi tosi hyvä jos hahmoille saisi ennen pelin alkua luotua jonkin henkilökohtaisen syyn kiinnostua juuri tästä paikasta/tapauksesta/yliluonnollisesta asiasta. Jonkun henkilökohtaisemman vielä kuin se että äänet päässä pakottaa. Esim. Cooper ihastuu jostain syystä Twin Peaksin pikkukaupunkiin ikihyviksi, niin että jatkaa tutkimuksiaan vaikka menettääkin virkamerkkinsä. Ja Mulderin pakkomielteen takana on lapsuudentrauma siskonsa kaappaamisesta. Jotain sellaista pelaajahahmoille pitäisi saada, joka liittyy pelin uhkakuviin.

Unohtuikohan tästä jotain?
"The generation of random numbers is too important to be left to chance."
-Robert R. Coveyou
Avatar
Kronus
 
Viestit: 327
Liittynyt: 19.11.2009 12:57

Paluu Geneeristä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron