Halloweenit Joensuussa?

Paikka kaikelle viralliselle sekä peleihin liittymättömälle keskustelulle.

Re: Halloweenit Joensuussa?

ViestiKirjoittaja Sinitassu » 01.11.2010 16:09

Kieltämättä perjantaina jos tullaan ni voi olla aika jumitus päällä niin oisko dokaaminen kova juttu lauantaina? Kyllähän se ilta tietty lähtee nousuun jos ottaa muutaman huikan loppumatkasta junassa, jos autoillen mennää ni sit ollaa todennäkösesti aikasemmin paikalla niin varmaan jaksais ihan hyvin iltasella painaa. Eli miun vahva esitys on miten vaan :D. Pistän kuitenkin All-In perjantain puolesta, koska teinit vetää viinaa perjantaina ja meiksi on ikiteini. Lukitsen vastauksen perjantai.

Mä tuun, annan pitävän ilmottautumisen tässä ja nyt, jos se ei ollu varma juttu jo aiemmin.

Millon ja miten on vähän suurempi kysymys. Mutta ellei toisin todisteta niin toi 16.05 lähtevä juna vois olla asiallinen vaikka sisältääkin Pendolino matkustamista, mutta niin tuntuu kaikki muutki melkee sisältävän mitä veli VR tarjoaa. Lupailisi olevansa perillä noin palttiarallaa klo 20.30...

Ja jos ei nurkissa lonnijat haittaa ni kyl mul puhuttavaa sunnuntaihin asti riittää kun oon niin hiljanen miäs et en montaa sanaa päiväs saa sanottua. Lähtisin siinä sunnuntaina sit varmaan melko aamutuimaan. esmex tol 12.18 junalla.

Odotan kommentteja lähinnä Ossilta muuten pitäydyn em. suunnitelmassa.

Ps. Miul ei o mitään peliä suunniteltuna eikä inspiraatiota, mutta voin kyl jonku vetää jos vaan mitään ideaa saan päähäni täs parin päivän aikana :D
Sinitassu
 
Viestit: 10
Liittynyt: 26.08.2010 12:33

Re: Halloweenit Joensuussa?

ViestiKirjoittaja Sinitassu » 01.11.2010 16:09

pps. Awesome! avasin kolmannen sivun jahkailua :D
Sinitassu
 
Viestit: 10
Liittynyt: 26.08.2010 12:33

Re: Halloweenit Joensuussa?

ViestiKirjoittaja Thaddeus Tripp » 01.11.2010 19:33

Ähdistys ja janqtus, part III ...

Elikä järkevät junavaihtoehdot olis 16:05 lähtevä joka on puol yhdeksän jälkeen perillä, ja hinta opiskelijalle 30e menopaluuna.
Toinen juna lähtee joskus viiden maissa ja on yhdeltätoista perillä.

Automatkalle vois ottaa omat eväät ja levyt mukaan, ja lähteä/mennä miten huvittaa, gasolin petrol tosin tulis kustantaan sen jonkun 60 egee. Säästäis siinä suunnilleen kympin per nenä, mutta jos kymmenen tunnin kuskinakista toivoo jotain hyvitystä omaan osuuteen ajomatkasta, niin saman hintaiseksi se käy muille matkustajille :)

Oon itsekin vähän kahden vaiheilla kiinnostaisiko mennä junalla, voihan sieltäkin vallata vaunun ja natustaa jotain eväsleipiä, eikä tarvis sitten olla sunnuntaina kuskina. Perinteisesti sunnuntain kuskinnakit on vähän yksipuoleisia kun kanssamatkustajat tuppaavat nukkumaan.
Avatar
Thaddeus Tripp
 
Viestit: 79
Liittynyt: 17.10.2010 15:29

Re: Halloweenit Joensuussa?

ViestiKirjoittaja Kronus » 02.11.2010 08:15

Kyllä me siitä lähdetään, ettei yhden yön visiitti ehkä houkuta. Koska itse viipyisimme noin kaukana mieluiten ne kaksi yötä, niin oletamme että varmaan muutkin.


Me luvataan tulla asemalle vastaan tai antaa ajo-ohjeita, kuten tarve sanelee. Tai siis kuten te sanelette ;)
"The generation of random numbers is too important to be left to chance."
-Robert R. Coveyou
Avatar
Kronus
 
Viestit: 327
Liittynyt: 19.11.2009 12:57

Re: Halloweenit Joensuussa?

ViestiKirjoittaja kardinaali » 02.11.2010 10:11

Itse en varmaan haluaisi olla kuskina sunnuntaina ;) Tosin en tiedä miten rankkaa se on, kun en autoa osaa ajaa... Siinä mielessä juna voisi olla kaikkien kannalta mukavampi. Tietty juna ei odota, joten omien aikataulujen kanssa pitää olla tiukkana (kun auton kanssa voi mennä, kuten Ossi totesi, millon huvittaa).

Tuulia ei tainnut keretä siihen aikaisempaan junaan (neljältä lähtevään), mutta meitä ei haittaa, vaikka tulette kahdessa erässä. Eli jos osa haluaa tulla jo aikaisemmalla niin se kyllä käy.
Kuva
Avatar
kardinaali
 
Viestit: 502
Liittynyt: 19.11.2009 12:34

Re: Halloweenit Joensuussa?

ViestiKirjoittaja Sinitassu » 02.11.2010 18:16

Mainittakoon että puhelimestani löytyy melko kätevä Navigaatioratkaisu, jolla osotteen kanssa päästään varmaankin perille :D. Ei o kyl reilua pistää Tuuliaa yksin junaan viideksi tunniksi.
Sinitassu
 
Viestit: 10
Liittynyt: 26.08.2010 12:33

Re: Halloweenit Joensuussa?

ViestiKirjoittaja yukiko » 02.11.2010 21:29

Pääsen minäkin aina näin välillä koneelle, kun otin tällä viikolla oman netin mukaan :) Se juna on sit menopaluuna siis jotain 55 e (riippuen mitä junia sattuu menemään). Minä olen siis tulossa ja saapumisaika riippuu siis kulkuneuvosta :) Jos junalla mennään, niin sit se on mun osalta se kuuden juna. Enköhän keksi jotain koulutehtäviä, joilla kuluttaa matkustusaikaa, jos yksikseni matkustelen... Tietty seura on toivottua :D Paluu mieluiten sunnuntain aikana, maanantaina pitäis mennä YTHS:lle heti aamutuimaan ja sen jälkeen seminaariin. Muuten kaikki käy mulle :)

Niin joo, ja piti vielä kysyä, että onko teillä peittoja tarpeeksi vai otetaanko makuupussit mukaan? Voisin varmaankin ottaa mun Seinäjoen lakanat mukaan, kun ne perjantaina kuitenkin sattuu jo valmiiksi laukussa oleen, eikä tuu teille niin kauheesti pyykättävää.
yukiko
 
Viestit: 10
Liittynyt: 06.06.2010 08:00

Re: Halloweenit Joensuussa?

ViestiKirjoittaja kardinaali » 03.11.2010 11:42

Ok, näillä näkymin siis varmaan junalla olette saapumassa? Bileet sitten menee lauantaille (vaikka Erno lukitsikin perjantain ;) ) kun saapuminen on myöhään. Tosin miten sitten tulettekaan (siis kolmisin vai kaksin vai yksin) niin ravintolavaunu voi olla joka tapauksessa paikka, missä kannattaa kuluttaa aikaa ;) Me saavutaan vastaan juna-asemalle ja siitä sitten kävellään tänne Merimiehenkadulle. Tää on keskustan toisessa päässä, mutta koska Joensuu on pieni kaupunki, ei matka ole pitkä.

Meillä on tarpeeksi peittoja, kun on yksi täkki ja yksi päiväpeitto sekä iso fleece. Joku joutuu nukkumaan patjalla lattialla, yksi sohvalla ja yksi pinnasohvassa. Makuupusseja ei tarvi tuoda. Mutta mun pitää käydä osatamassa lakanoita! Me ollaan oltu niin fiksuja, että ollaan heitetty muutossa pois kaikki ei-parivuoteen lakanat! Ei olla ainakaan vieraita ajateltu... Joten joka tapauksessa mun pitää ostaa niitä niin voin tehdä sen hyvin nytkin. Meille kuitenkin tulee muitakin vieraita tässä vielä myöhemmin. En tajua mitä ollaan silloin muutossa oikein meinattu... No lakanat oli vanhoja (jostain kotoa aikanaan tuotuja), joten ehkä oli aikakin vaihtaa.
Kuva
Avatar
kardinaali
 
Viestit: 502
Liittynyt: 19.11.2009 12:34

Re: Halloweenit Joensuussa?

ViestiKirjoittaja Thaddeus Tripp » 03.11.2010 21:31

Jotta häslinki maksimoidaan, nykyisen suunnitelman mukaan reissattaneen sittenkin autolla. 55 euroa per nenä (!) on aika suolainen setti jos koko konkkaronkka matkustaa reilulla 60e kustannuksella autolla eestaas. Tuulia lupautui olemaan hereillä paluumatkan joten siitä ei ole sitten huolta... Lähtö olisi venynyt myös kello 17 junaan, ja näyttäisi siltä että autolla matkustaminen olisi tuota junayhteyttä nopeampaa (?!) Antin kuvailun puolesta. En sitten tiedä mitä ley-linjoja pitkin meidän tuore tohtori on ajanut.

Tosiaan, mennään siis autolla mikäli se Ernolle käy. Poimin porukan kyytiin neljän jälkeen kun Tuulia pääsee kotiin, ja sitten aletaan posottaa kohti Joensuuta. Jos jollakulla on Ernon numero niin laittakaa se mulle:
Admin huom:
Tietoturvasyistä poistin Ossin puh.numeron. Ja kun kuitenkin nyt teillä kaikilla joka tapauksessa on toistenne numerot :)
Avatar
Thaddeus Tripp
 
Viestit: 79
Liittynyt: 17.10.2010 15:29

Re: Halloweenit Joensuussa?

ViestiKirjoittaja Sinitassu » 04.11.2010 01:06

Kettu kuittaa.
Sinitassu
 
Viestit: 10
Liittynyt: 26.08.2010 12:33

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu & admin-ilmoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron