Joulukuu/tammikuu?

Paikka kaikelle viralliselle sekä peleihin liittymättömälle keskustelulle.

Joulukuu/tammikuu?

ViestiKirjoittaja Thaddeus Tripp » 20.11.2011 21:19

Olisiko suunnitelmia pikkujouluille tai uuden vuoden jälkeisen ajan vietolle? Joulu ja uusivuosi menee varmaan täällä kotosalla perhepiirissä, mutta ennen ja jälkeen tuon festiivin segmentin voisi harkita jonkinlaista kokoontumisajoa jossain suomenmaan kolkassa. Miltä suunnitelmanne vaikuttavat?
Avatar
Thaddeus Tripp
 
Viestit: 79
Liittynyt: 17.10.2010 15:29

Re: Joulukuu/tammikuu?

ViestiKirjoittaja kardinaali » 21.11.2011 12:23

No voihan, Thaddeus ehti ensin! Olin ajatellut ihan samaa kysellä tänään.
Olisin myös kysellyt Uuden Vuoden suunnitelmista, mutta ilmeisesti niitä jo on... Pikkujoulut sopisi oikeen hyvin ja samalla voisi jatkaa kristallikaravaania siihen, mihin se pääsiäisenä jäi :D

Minä en ole paras näistä ajoista puhumaan, koska autoa en osaa ajaa ja kaikki ajat käyvät :lol: Juralla ei ole ollenkaan joululomaa, joten se rajoittaa hiukkasen meitä. Mulla on kaksi viikkoa. Mutta joka tapauksessa pikkujuolut tai sitten jälkiuusivuosi sopii enemmän kuin hyvin :)
Kuva
Avatar
kardinaali
 
Viestit: 503
Liittynyt: 19.11.2009 12:34

Re: Joulukuu/tammikuu?

ViestiKirjoittaja Thaddeus Tripp » 28.11.2011 12:38

Jeesh, tammi-helmi olisi sitten varmaankin se sektori johon vois kaavailla yhteentörmäilyjä ja muuta toimintaa. Onko siellä seudulla kunnon pulkkamäkiä? :D
Avatar
Thaddeus Tripp
 
Viestit: 79
Liittynyt: 17.10.2010 15:29

Re: Joulukuu/tammikuu?

ViestiKirjoittaja kardinaali » 29.11.2011 13:02

Meillä on kirkonmäki tuossa keskustassa joka on kaupunkilaisten suosima ulkoilupaikka. Kesällä siellä voi heitellä frisbeeta tai istuskella ja juoda... Ja talvella lasketella :D Laskiaisena siellä itseasiassa on aika isot "bileet", me ei vain oltu viime vuonna (jostain syystä, empä muista miksi).

Jäi tosiaan edellisestä viestistä sanomatta, että jos kyllästyt joulun pyhien jälkeen viettämään juhlia suvun kanssa, niin Uuden Vuoden saa juhlia täälläkin :) Meillä ainakin on lunta... toivon mukaan silloinkin vielä. Sääennustaja uhkasi, että lumet sulavat Etelä-Lappia myöten!
Kuva
Avatar
kardinaali
 
Viestit: 503
Liittynyt: 19.11.2009 12:34

Re: Joulukuu/tammikuu?

ViestiKirjoittaja Thaddeus Tripp » 29.11.2011 14:10

Jätän itse säiden ennustamisen kahta viikkoa kauemmas tilastonoituuden laskuihin! Uusi vuosi saattaa mennä mökkiremmin parissa, mutta tammi-helmi -akselilla vois tosiaan suunnitella jo sitä reissuntynkää, helmikuulle taitaa sattua laskiainenkin? Oon ollut välillä vähän kujalla näiden juhlapyhien kanssa, mutta lihan vois silloin vaihtaa pullaan ja kahviin pulkkamäessä. Olisko muita saapumassa tammerforcen suunnalta?
Avatar
Thaddeus Tripp
 
Viestit: 79
Liittynyt: 17.10.2010 15:29


Paluu Yleinen keskustelu & admin-ilmoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron